miércoles, 18 de mayo de 2011

Llimona, llimona, llimona... però sense sucre

Si jo fos Joan Laporta, i estigués en plena campanya electoral, necessitaria una ració doble d’un bon refresc de llimona baix en calories, per no posar-me com un bacó i ser cada dia més guapo i atractiu per seduir a les dependentes de les fruiteries dels mercats municipals i per aconseguir que les mares em deixessin petonejar els seus nadons. No hi ha foto millor que la d’un candidat enganxat a un nen amb xumet. Estan tan cotitzats que els caps de llista al Parlament i els pidolaires de l’Europa de l’Est competeixen al mercat negre d’infants i ja es paga a dos mil euros el quilo amb aroma a Nenuco.

Encara que no sóc Joan Laporta, si que estic com un bacó, així que m’he tornat un addicte als refrescos light de llimona, per aprimar-me cent grams setmanals i tenir la consciència contenta i enganyada. Una gran opció, barata i que dóna un bon resultat, és el refresc Hacendado. No es nota massa l’edulcorant i té un sabor acceptable. El recomano, ben fred i per fer una bona clara amb una birra Steinburg (també marca blanca de Mercadona).

Fa temps que no tinc la desgràcia de tastar el Kas llimona light, un producte on el protagonisme recau en els edulcorants sintètics i que no em va agradar gens. Si encara existeix i el trobo, li enviaré una caixa al Zapatero perquè es tregui de la boca el sabor a pollazo que li va deixar el Tomás Gómez després de les eleccions primàries al PSOE madrileny.

La marca que si m’entusiasma, i trobo fantàstica, encara que és molt més cara que l’Hacendado, és la Fanta Zero. No sóc un entusiasta de la seva germana ensucrada, però la versió light és bona. Li enviaré al Raúl Tamudo, perquè segueixi en forma i marqui uns quants gols més, que ha de deixar el record com a millor davanter català de tots els temps ben amunt.

1 comentario:

Francisco Quirós dijo...

Buenas tardes:

Mi nombre es Francisco Quirós, soy redactor de www.gentedigital.es. Te escribo porque estamos intentando crear una comunidad potente de blogs. Si estás interesado, puedes entrar a mi blog y dejarme un comentario. Ahí quedará registrado tu email (sólo lo puedo ver yo) al que te pasaría una propuesta más concreta.
Saludos