viernes, 3 de febrero de 2006

Esas maravillosas escenas

Hoy me siento poético, y me he dedicado a meditar sobre las escenas más maravillosas que he visto en la gran pantalla, de esas pinceladas que han servido para que el cine sea el séptimo arte. Como ver a un grupo de adolescentes compitiendo para ver quien mea más lejos, o hace la paja más salvaje, o se esconden en las duchas de las chicas para admirar sus cuerpos. O esos policías comiendo hamburguesas grasientas en el coche mientras vigilan a los malos. O como todos los protagonistas consiguen aparcar en la puerta de allá donde van. ¡Y no pagan zona azul! ¿Cómo lo consiguen? ¿Clos no ha ido por allá? Joer, ya comienzo a desvariar…

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Sergio, amb tots els respectes: El dia que escriguis alguna cosa inteligent et respectaré. Fins que arribi aquest dia -si és que arriba cosa que dubto- t'insultaré. Perquè la gent com tu, enlloc d'estar agraida del lloc que els ha acollit es dedica a insultar-nos i anar de "guais" dient que no és nacionalista i olorant-se els propis pets després de dir-ho. Ets un poca cosa, perikito, pallasso. El dia que entenguis EL SENTIMENT CATALANISTA, encara que el critiquis, et respectaré. Fins llavors, que et bombin, gordo barbut putero (amb lo lleig que ets segur que ho ets). Que te den, força Barça i VisCA CATALUNYA, IMBÈCIL; AVIAM SI ENTENS QUE NOSALTRES NO ANEM DE GUAYS I VOSALTRES SÍ ESPAÑOLS DE MERDA. I per cert, com sempre heu sortit enculats del Bernabeu però dormireu amb el cul al aire ben contents: portaveu la vaselina de Barcelona. Adéu Looser, petonets!

Anónimo dijo...

AxLthegilipolles, un gran discurs hitlerià el que has cagat aquí.

Anónimo dijo...

INTELESTUÀS T'has tornat un intelestuàs!

Com és que no parles del partit de l'Apanyó!? I que és això de rebre crítiques per les teues idees polítiques... DES DE QUAN TU TENS IDEES!!???

No sé on anirem a parar...

Anónimo dijo...

com és que no parles del partit de la FarSSa merdosa?